
Zisson
Kunden bør få muligheten til å velge denkommunikasjonskanalen de er mest komfortable i, dette forutsetter et system som tillater denne valgfriheten. Sentralbord- og kontaktsenterløsningen til Zisson samler telefoni, chat, SMS, e-post og sosiale medier i en og samme løsning. Dette gir deg muligheten til å få en fullstendig oversikt over din kunde, og gi dem den kundebehandlingen de fortjener.
I kontaktsenterets interface kan du enkelt få oversikt over din kundes historikk for å danne et helhetlig bilde over henvendelsen. Det er nettopp dette overblikket som lar deg gi fantastisk kundeservice. Herfra kan du rute samtalen videre, notere informasjon om innringer eller samtalen, i tillegg til mye annet.
Hvorfor bør man bruke omnikanal?
• Du definerer din egen kundedialog
• Terskelen for kommunikasjon blir lavere for kunden
• Bidrar til selvhjelp hos kunder
• Samler alle henvendelser under et tak
• Kostnadseffektiv metode for kundeservice
• Rapporter og statistikk fra flere kanaler i et system
God kundeservice er en konkurransefordel! Mobit hjelper deg og din bedrift med å optimalisere kontaktsenteret ditt.
Vis mindre

Les MerVis mindre...