Fastpris per bruker, klart definert omfang per sak.
Telefon og fjernstyring på både M365 og enheter.
Oppgrader til Pluss for proaktivitet, PC-støtte og M365-forvaltning når behovet øker.
Mobil-bruker → Basis (nok for pålogging/M365 og enkel hverdagshjelp).
PC-bruker → Pluss (gir PC-støtte, M365-forvaltning, overvåking og proaktiv feilretting – her tas gevinsten ut).
Praktisk tommelfingerregel: Har de ansatte PC/Mac som primærverktøy, velg Pluss. Har de mobil og/eller nettbrett som primærverktøy, er Basis ofte tilstrekkelig – og kan oppgraderes når behovet øker.
Fjernhjelp løser de fleste saker innenfor definert tidsrom per sak.
Med løpende oppdateringer og proaktiv feilretting.
Dokumentasjon av behandlinger og M365-forvaltning hjelper med Digitalsikkerhetsloven- / GDPR-plikter og internkontroll.
Vi tar oss av forvaltningen, dere bestemmer prioriteringene – og vi kan koble til sikkerhetskopiering, arkivløsning og overvåking ved behov.
De fleste lisensene våre er brukerbaserte. Ekstra maskiner kan administreres for 99,- per maskin, per måned.
Ja. Merk at M365-forvaltning kan kreves som tillegg i blandede miljøer for helhetlig drift.
Pluss dekker Windows/PC-støtte, M365-forvaltning, overvåking/patching og proaktiv feilretting, i tillegg til lenger omfang per sak (30 min vs 15 min i Basis).
Så hyggelig at du er interessert i Mobit IT-tjenester. Skriv inn din informasjon under, så kontakter vi deg snarest!