2021851
/search
MobitSluttbrukerD4
Oppdaterer, vennligst vent...

Produkter

  Se hele resultatet... 

Kategorier

Merker

Merkenavn

Artikler

Antall artikler funnet: 

Tilbehør

Alternativer

Artikler

Antall artikler funnet: 
Ny kunde
Logg inn
Ingen varer i handlevognen Ingen varer i ordreboka produkt produkter () () () Til kassen
×
Handlevogn
varer i handlevognen
Klikk her for å se alle
Handlevognen er tom.
Totalt eks. mva Eller kjøp nå for
Totalt eks. mva Totalt ink. mva Eller leasing for
Søk

Bli kunde hos Mobit og få -10% på ditt første kjøp i nettbutikken!

Her er du nå: Mobit   >   Nyhetssaker   >   Nytt og moderne sentralbord til Fløibanen   >  
  • Om oss
  • Nyhetssaker

Nytt og moderne sentralbord til Fløibanen 

Mobit leverer Mobilt Bedriftsnett (MBN) til turistattraksjonen Fløibanen i Bergen. Den gamle hussentalen er nå historie og erstattet med et mobilt sentralbord fra Telenor. 

Nytt og moderne sentralbord til Fløibanen 

Mobit leverer Mobilt Bedriftsnett (MBN) til turistattraksjonen Fløibanen i Bergen. Den gamle hussentalen er nå historie og erstattet med et mobilt sentralbord fra Telenor. 

God og moderne løsning

- Vi forventer oss en god og moderne løsning som gir stor fleksibilitet for alle våre brukere og avdelinger. Samtidig så må den nye løsningen være lett å administrere, sier Øyvind Konglevoll, leder for driftsavdelingen i Fløibanen, som har samabeidet med Mobit Kanalveien i snart fire år. 

 

- Vi får alltid god hjelp, og rask respons om det er noe, forteller Konglevoll. 

God og moderne løsning

- Vi forventer oss en god og moderne løsning som gir stor fleksibilitet for alle våre brukere og avdelinger. Samtidig så må den nye løsningen være lett å administrere, sier Øyvind Konglevoll, leder for driftsavdelingen i Fløibanen, som har samabeidet med Mobit Kanalveien i snart fire år. 

 

- Vi får alltid god hjelp, og rask respons om det er noe, forteller Konglevoll. 

Det nye sentralbordet knytter sammen administrasjonen, billettluken og Fløirestauranten. Mobit Kanalveien har i de snart fire årene levert forskjellige løsninger til Fløibanen, som mobiltelefoner og annen hardware. 

 

Om gamle hussentraler

- Gamle hussentraler har ikke samme funksjonalitet som et mobilt bedriftsnett, sier bedriftsrådgiver John Rivas i Mobit Kanalveien. 

 

Han forteller at MBN-løsningen er som et legosett som kan tilføres nye klosser etterhvert, som et byggesett. 

 

Autorisert

- Nå har vi levert en standardversjon, og denne standardversjonen kan utvikles om det oppstår nye ønsker eller behov. Det viktigste er å ha en mobil sentralbordsløsning på plass, og selvfølgelig lære seg å bruke den, sier han. 

 

Mobit Kanalveien er som de fleste Mobit-forhandlere autorisert Telenor Service Partner. Det betyr at Mobit har inngående kompetanse og leverer alt av Telenors bedriftstjenester, som Mobilt Bedriftsnett, digitale arbeidsverktøy, internettaksess og sikkerhetstjenester. 

 

Mer effektivt

Når kunder ringer hovednummeret til Fløibanen gir det to tastevalg: Kundeservice eller Fløirestauranten. Fordelen med et mobilt sentralbord er at ingen medarbeidere må være "stasjonær" og svare opp henvendelsene. 

 

- Hensikten er at dette sentralbordet skal være mer effektivt for bedriften samtidig som det gir en bedre kundeopplevelse, sier Rivas. 

 

Innkjøringsfase

- Vi har akkurat tatt det nye sentralbordet i bruk, og det er alltid en innkjøringsfase når man bytter ut gammelt med nytt, sier driftsleder Øyvind Konglevoll. 

 

Fløibanen kan selv endre eller legge til flere tastevalg, legge til nye brukere og ikke minst tilpasse åpningstider i den nye løsningen. Mobits rolle videre er å drifte og supportere løsningen. 

 

 

Det nye sentralbordet knytter sammen administrasjonen, billettluken og Fløirestauranten. Mobit Kanalveien har i de snart fire årene levert forskjellige løsninger til Fløibanen, som mobiltelefoner og annen hardware. 

 

Om gamle hussentraler

- Gamle hussentraler har ikke samme funksjonalitet som et mobilt bedriftsnett, sier bedriftsrådgiver John Rivas i Mobit Kanalveien. 

 

Han forteller at MBN-løsningen er som et legosett som kan tilføres nye klosser etterhvert, som et byggesett. 

 

Autorisert

- Nå har vi levert en standardversjon, og denne standardversjonen kan utvikles om det oppstår nye ønsker eller behov. Det viktigste er å ha en mobil sentralbordsløsning på plass, og selvfølgelig lære seg å bruke den, sier han. 

 

Mobit Kanalveien er som de fleste Mobit-forhandlere autorisert Telenor Service Partner. Det betyr at Mobit har inngående kompetanse og leverer alt av Telenors bedriftstjenester, som Mobilt Bedriftsnett, digitale arbeidsverktøy, internettaksess og sikkerhetstjenester. 

 

Mer effektivt

Når kunder ringer hovednummeret til Fløibanen gir det to tastevalg: Kundeservice eller Fløirestauranten. Fordelen med et mobilt sentralbord er at ingen medarbeidere må være "stasjonær" og svare opp henvendelsene. 

 

- Hensikten er at dette sentralbordet skal være mer effektivt for bedriften samtidig som det gir en bedre kundeopplevelse, sier Rivas. 

 

Innkjøringsfase

- Vi har akkurat tatt det nye sentralbordet i bruk, og det er alltid en innkjøringsfase når man bytter ut gammelt med nytt, sier driftsleder Øyvind Konglevoll. 

 

Fløibanen kan selv endre eller legge til flere tastevalg, legge til nye brukere og ikke minst tilpasse åpningstider i den nye løsningen. Mobits rolle videre er å drifte og supportere løsningen. 

 

 

Finn din nærmeste forhandler her!

Finn din nærmeste forhandler her!

INFORMASJON

Om Mobit

Finn forhandler

Nyhetssaker

Ledig stilling

Personvernerklæring

Åpenhetsloven

Vilkår

SNARVEIER

Mine sider

Ordreoversikt

Mine produkter

Hjelp & support

FØLG OSS

Facebook

Linkedin

Nyhetsbrev

Blogg

 

 

Meld deg på vårt nyhetsbrev her!

 

     

Copyright © 2025 Mobit - All rights reserved Forretningssystem og nettbutikkløsning levert av Multicase™ Norge AS
Filter
  • Logg inn / Ny kunde
  • Registrer meg som kunde
Tilbake